10 основни правила при Social Media Marketing
Със силата на качественото съдържание и маркетинг в социалните мрежи имате възможност да повишите аудиторията и клиентите си драстично. Разбира се, в случаите, в които не разполагате с добри SMM маркетинг познания, това може да се превърне в трудна задача.

Доброто познаване на Social Media Marketing-а е изключително важно. В тази статия ще Ви запознаем с основните 10 правила, които ще Ви бъдат полезни при изграждането на добър бизнес продукт и лоялни клиенти.



1. Проследяване
Успеха на всяка рекламна кампания се крие в анализа. Проследете мнението на клиентите, за това какво е най-важното за тях и се вслушайте в изискванията им.
Само тогава ще може да създадете правилното съдържание, което да предизвиква интерес у посетителите Ви.

2. Фокусиране
По-добре е да бъдете специалист в една, конкретна насока, отколкото любител в редица насоки. Правилно таргетираното съдържание е по-добър вариант за постигане на висок резултат, отколкото обширното, което да се опитва да даде всички отговори на клиентите.

3 Качество
Качеството определя количеството успешен резултат.  По-добър вариант е да разполагате с 1 000 връзки към уеб сайта си с интересно съдържание, което се чете и споделя, отколкото 10 000 връзки, които не успяват да привлекат вниманието на посетителите.

4.Търпение
Постигането на успех посредством маркетинга в социалните мрежи изисква време и търпение.

5. Споделяне
Ако публикувате уникално, качествено и интересно съдържание, постепенно ще изградите лоялна аудитория, която ще разпространява Вашето съдържание в социалните си профили.

6. Влияние
Оказвайки онлайн влияние върху потребителите ще увеличите интереса им към Вашите продукти или услуги. Опитайте се да изградите трайни взаимоотношения с тези хора.
Ако успеете да изградите добро впечатление у тях за авторитета на бранда си и се превърнете в  полезен източник на информация за тях, те споделяйки съдържанието Ви, ще представят Вашия бизнес пред нова огромна аудитория.

7. Стойност
Ако прекарвате цялото си време в социалните мрежи, насърчавайки директно последователите си за Вашите продукти или услуги, хората ще преставана да им обръщат внимание. Трябва да оставяте стойностно послание. Съсредоточете се върху създаването на добро съдържание и положително влияние у клиентите си. С течение на времето, тези хора ще се превърнат в мощен инструмент за Вашия бизнес, посредством рекламата “от уста на уста”.

8. Признание
Както не може да пренебрегнете клиентите си лично, така не можете и онлайн.
Изграждането на добри отношения с клиентите е една от най-важните части на успешният Social Media Marketing, така че винаги проявявайте внимание към тях.

9. Достъпност
Не публикувайте само информация. Бъдете на разположение на вашата аудитория. Публикувайте, коментирайте, бъдете в контакт с клиентите си. Онлайн последователите Ви са непостоянни и ако не сте достатъчно активни, те несъмнено ще ви заместят.

10. Реципрочност
Не очаквайте други да споделят и говорят за вас, ако Вие не правите същото за тях. Насочете една част от времето, прекарано в социалните мрежи към споделяне и коментиране на съдържание, публикувано от други страници/бизнеси.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.