13 стъпки за достигането на първите хиляда клиента
При стартирането на всеки бизнес спечелването на първите клиенти е не само предизвикателство , но и изисква голямо количество работа.

Достигането на първите 1000 клиента няма да Ви гарантира успех, но ще Ви даде възможност да опознаете пазара и нуждите на своите клиенти.

Ето няколко съвета как да постигнете тази цел:


1. Изгответе списък на чакащи

Изграждането на списък на чакащи е чудесен начин да достигнете до повече потребители, защото хората винаги искат да са първи на опашката за нов продукт. Това работи изключително добре за всички онлайн услуги и приложения за мобилни устройства, особено ако успеете да предложите и стимули на потребителите, за да се регистрират, като например безплатен акаунт в продължение на три месеца.

Погледнете приложението за мобилни устройства Mailbox, които успяват да изградят списък от над 800 000 чакащи души. Тяхната тайна се крие в използването на хитър потребителски интерфейс, който показва на потребителите, колко са пред и зад тях в чакането.Този пристрастяващ интерфейс дава на хората доза допамин всеки път, когато проверяват приложението и виждат, че са все по-напред в списъка.

Добрият интерфейс е от основно значение за привличането на клиенти.

2. Използвайте традиционни подходи

Традиционният подход от уста на уста е все още мощен начин за спечелване на нови клиенти.Споделете на Вашето семейство, приятели или колеги за Вашия продукт или услуга и ги помолете да споделят със своето обкръжение. Когато предлагате продукта си онлайн, поканете своите приятели да харесат Вашия бизнес профил или да го споделят в своите социални страници.

3. Таргетирани онлайн публикации

Независимо дали добавяте информация в блог или в секцията си за новини, онлайн публикациите с интересно и ясно съдържание могат да Ви помогнат да достигнете до огромна аудитория. Добавяйте кратка и важна информация за Вашия бизнес заедно с представянето на Вашия продукт или услуга.

4. Привлечете блогърите на Ваша страна

Блогърите имат огромни аудитория.Техните читатели им се доверяват. Поискайте да напишат кратко ревю за Вашия продукт или услуга. По този начин може да достигнете до нови възможности и да си осигурите добра онлайн репутация в дългосрочен план. Дори малките блогове често могат да увеличат стократно продажбите с течение на времето, особено когато са внимателно и добре написани.

5. Изградете момент на очакване

Изграждайки чувство на напрежение и очакване за стартирането на нов проект или услуга, създавате вълнение в потребителите.По този начин стимулирате хората да бъдат любопитни и да следят за подробности постоянно. Опитайте се да развълнувате Вашите потенциални клиенти, без да им предоставяте прекалено много информация.

6. Работа с първите клиенти

Вашите първите клиенти са най-важни. Те са закупили или са се възползвали от Вашия продукт или услуга по конкретна причина.Може да получите огромно количество ценна информация от тях. Създайте близки взаимоотношения с тях и се вслушвайте в техните отзиви. По този начин ще получите страхотни идеи, от които да се възползвате, както и техните препоръки.

7. Създаване на висококачествено съдържание

Маркетинговото съдържание е чудесен начин за привличането на нови клиенти. Чрез създаването на полезно съдържание и споделяйки го с Вашите посетители се утвърждавате като лидер в бранша. Ако не разполагате с добър изказ, може да наемете фирма предлагаща копирайтинг услуги, които да Ви помогнат.

8. Предложете опция за безплатен продукт

Много успешни онлайн стартиращи компании използват "Freemium" модел, за да увеличат потребителите си.Това позволява на хората да опитат продукта или услугата Ви без риск, като впоследствие да ги насърчите към Вашите платени услуги.

9. Стимулирайте клиентите да Ви препоръчат и споделят

Клиентите могат да бъдат най-добрите търговци - те вече знаят стойността на Вашия продукт. Дайте им причина, да привлечат своите близки и приятели да се регистрират или споделят продукта/услугата Ви.Можете да приложите и тук "Freemium" модела, като например: “Предлагаме безплатен ъпгрейд към Вашата платена услуга в продължение на три месеца” като стимул.

10. Говорите на конференции

Да споделяте опита и знанията си на конференции е отличен начин да демонстрирате, не само Вашите умения, но и това, което предлагате.Станете експерт във Вашия бранш, след това се свържете с организаторите на събития и предложете услугите си.

Направете представянето си пред нови, потенциални клиенти, а не пред хора, занимаващи се със същата дейност.

11. Онлайн реклама

Онлайн рекламата е ефективен начин за привличане на нови клиенти и повишаване на трафика към сайта. Не е необходимо разхода за реклама да бъде прекалено голям. Наемете фирма с професионално отношение към рекламните канали, или която да Ви помогне да оптимизирате сайта си за търсачки (SEO).

12. Тест, тест и тест

След като сте увеличили трафика към уеб сайта си е важно да съсредоточите вниманието си върху превръщането на посетителите в клиенти. Много различни фактори могат да повлияят на конверсията - вариращи от дизайна на сайта до ценообразуването. Изпробвайте различни начини, за да определите най-точния и работещ за Вас модел. Например, можете да използвате Google Analytics Content Experiments, за да изпробватe различни целеви страници.

13. Партньорски маркетинг

Посредством партньорския маркетинг можете да получите реклама на Вашите продукти или услуги от други уеб сайтове в замяна на комисионна.Това обикновено работи най-добре за информационните продукти, като например онлайн курсовете, защото можете да предложите на филиалите високи комисионни, без да имате никакви разходи за продукт.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 0 / 5, 0 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.