16 Google AdWords практики за успешна реклама
Желаете ли да увеличите броя на конверсиите в Google AdWords кампанията си?

Много собственици на бизнес в търсене на бързи резултати решават да насочат рекламата си към Google AdWords. Липсата на познания в изграждането на правилна кампания обаче, често е причина за бързо изчерпване на зададения бюджет и липса на възвръщаемост.
За създаване на ефективна кампания се изискват обширни познания и тестване, тъй като дори най-малките извършени промени, могат да окажат огромно влияние върху всички PPC усилия.


Защо да рекламираме в AdWords?

Платформите, които предлагат PPC (Pay-per-click) реклама позволяват на маркетинговите специалисти лесно да тестват хиляди начини за конфигуриране на рекламата си, като част от основните са, чрез подканващи бутони (Calls to Action), определяне на предпочитано време за показване на рекламата или чрез таргетиране на потенциални клиенти поред местоположението им.
Рекламирайки в AdWords може да се възползвате от възможността да рекламирате, както в резултатите от търсене, така и в дисплейната мрежа на Google. По този начин, рекламодателите могат да изберат, както ключовите думи, на които желаят да бъдат откривани, така и конкретната рекламна дестинация, за да може максимално да достигнат до своята целева аудитория.

Представяме Ви няколко доказaни практики, чрез които да постигнете успех в своята кампания.

1.Използвайте структурата на сайта си, като пътеводител за своята кампания

Създайте уникални кампании към конкретни страниците с услуги или продукти във Вашия уеб сайт - по този начин ще може директно да насочите потенциалните си клиенти към тях.
Съвет: Ако в уеб сайта Ви се предлагат много на брой услуги или продукти би било от полза да създадете отделни кампании, всяка от която да води до отделна целева (лендинг) страница за конкретната предлагана услуга / продукт. По този начин имате възможност да анализирате ефективността от рекламата на отделните услуги / продукти и да я оптимизирате, подобрявайки цялостната ефектиновност на реклмната си капмания.

2. Таргетиране по местоположение

PPC рекламните платформи позволяват на маркетинговите специалисти лесно да сегментират рекламите си, таргетирайки различни географски местоположения. По този начин лесно може да проследите ефективността на рекламите според зададената локация и при необходимост да ги оптимизирате.

AdWords таргетиране по местоположение

3. Създайте отделни кампании за десктоп и мобилни устройства

Сформирайки своята рекламна кампания е важно да отделите специално внимание, на това как тя ще изглежда и ще се реализира на различните устройства. Честотата на кликване (CTR), оптималната дължина на ключовите думи, както и цената на клик зависят пряко от това, по какъв начин рекламата ще се показва на различните типове устройства.
Отделни AdWords кампании за различни устройства.

4. Отделете кампаниите в мрежата за търсене и дисплейната мрежа на Google.

Важно е винаги да отделяте кампаниите си в дисплейната мрежа и мрежата за търсене, тъй като в противен случай това би довело до ниска ефективност на рекламата.

5. Създайте текст, който привлича вниманието и интереса на потенциалните клиенти, в резултатите от търсенето (SERP).

Текста във Вашите реклами трябва да бъде непринуден и примамлив. Ефективността на рекламата може да проследите, чрез честотата на кликване (CTR) и постигнатите конверсии. След като проследите анализа от кампанията си, ще може да определите ефективните практики и да заложите на тях.

6. Групирайте ключовите си думи по съответствие

Това ще Ви позволи да създадете и насочите отделни реклами, като по този начин повишите качеството и честотата на кликване (CTR). Вашите реклами ще бъдат изградени въз основа на конкретната група ключови думи.

7. Добавете ключовите думи и фрази в текста към рекламите си.

От изключително значение е да използвате ключовите си думи в рекламният текст към реклмите си, тъй като те ще се показват удебелени при показване на рекламата. Употребявайки ги в заглавието, те ще бъдат по-видими от потенциалните Ви клиенти.

8. Добавете уникалност на кампанията, подчертавайки това, в което сте най-добри

Всеки бизнес притежава уникалност, която го отличава от конкуренцията. Демонстрирайте предимствата си във всяка своя рекламна кампания, така ще насърчите клиентите да изберат Вас.

9. Използвайте “Calls to Action” бутони и насърчаващ, кратък текст към тях

Улеснявайте и насърчавайте към следваща крачка потенциалните си клиенти, посредством “Calls to action”. По този начин ще увеличите процента обратна връзка от посещения.

10. Добавете цени и промоции

Всички цени, промоции, специални оферти или отстъпки трябва да бъдат включени в рекламите Ви, така че да бъдат по примамливи за клиентите. Това оставя чувство за неотложност върху посетителите, тъй като те ще искат да “поръчат” преди промоцията да приключи. Добавянето на краен срок ще допринесе за по-голямата ефективност и брой кликвания.

11. Оптимизирайте кампанията си, така че тя да достигне максимално ниво на ефективност

PPC кампаниите трябва да бъдат наблюдавани и оптимизирани постоянно, тъй като пазарът постоянно се променя.

12. Анализирайте Вашите сегментирани кампании

Отделете време за да прегледате всяка от Вашите сегментирани кампании, така че да проследите ефективността им, според различните географски райони, показванията на десктоп и мобилни устройства в мрежата от търсене и дисплейната мрежа. Използвайте тази информация, за да подобрите отделните области, в които кампанията е по-неефективна и увеличете бюджета в тези области, в които възвращаемостта на инвестициите (ROI) е по-голяма.

13. Добавете отрицателни ключови думи

Анализирайте списъка с ключови думи и фрази, водещи до рекламни импресии и кликвания.
От този списък, добавете неподходящите ключови думи към отрицателни такива, така че те да не насочват към рекламата Ви.
Открийте неефективните ключови думи - тези които изразходват бюджета Ви и имат кликвания, но са с нисък обем на реализации. Премахнете ги от списъка си с ключови думи и ги добавете към списъка с отрицателни ключови думи.

14. Определете правилното време за показване на рекламите Ви

Определяйки, точния часови диапазон и дни от седмицата за показване на кампаниите с най-висок процент на възвращаемост, ще успеете да ограничите излишния разход от бюджета за тези часове, в които рекламите Ви са неефективни.

15. Уверете се, че проследявате пълната информация за посетителите от платена реклама
  • Свържете своя AdWords акаунт с Google Analytics
  • Поставете генерирани посредством Google съставителя на URL адреси линкове за да проследите посещенията от AdWords.
  • Проследявайте обажданията от PPC кампанията си, тъй като те са изключително важни за успеха и могат лесно да бъдат отчитани.

16. Тествайте

Макар броя на конверсиите, кликовете и импресиите да са равни, все още има допълнителни неща, които трябва да направите за своята кампания. Прилагането на различни тестове ще подобри значително рекламата Ви.

Ето и няколко идеи за тестване:
  • целевата страница
  • текст към рекламите в кампанията Ви
  • URL адрес, който се визуализира на рекламата (може да бъде различен от реалният адрес на целевата страница)
  • времеви интервал и дни на показване на рекламата
  • допълнителни ключови думи
Имате нужда от помощ за Вашата AdWords кампания?
Екипът на Headway Technologies има богат опит в менажиране на успешни рекламни кампании в Google AdWords и ще Ви помогне да осъществите поставените си маркетингови цели - свържете се с нас.

seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 3 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.