Как да увеличим ангажираността в социалните мрежи?
Едно от големите предизвикателства, с които се сблъскват фирмите при стартирането си е как ефективно да предлагат и рекламират своите продукти или услуги с нисък бюджет.

Не е необходимо да разчитате единствено на себе си. Може да се обърнете към фирми предлагащи онлайн присъствие, които да Ви помогнат да пренасочите бизнеса си към следващо ниво.

Представяме Ви няколко доказани практики за постигане на максимална потребителска ангажираност в социалните мрежи.


1. Изготвяне на регулярно, качествено съдържание

Преди да започнете да промотирате продукта или услугата си в социалните мрежи е важно да се съсредоточите върху изграждането на интересно и заинтригуващо съдържание. Уверете се, че съдържанието Ви описва точно предлаганите от Вас услуги или продукти.

Приемете Вашите социални профили, като жив, портфолио образ на услугите Ви.
Колкото по-добре са структурирани Вашите социални медии, толкова по-голям брой ангажирани потребители ще имате.

2. Забравете за числата; всичко е въпрос на ангажираност

Увеличаването на броя на аудиторията в онлайн представянето Ви е по-малко важно, от това да повишите ангажираността на потребителите. Колкото по-добре развивате Вашите социални портали с богато и интересно съдържание, толкова повече Вашата аудитория ще нараства с времето.

Кога е добре да пускате своите постове?
Постовете направени през ненатоварената часова зона в почивните дни между 14:00 и 5 часа сутринта получават най-голямо взаимодействие, именно защото са пренебрегвани от голяма част от администраторите на бизнес профили.
Четвъртък, от своя страна, е богат на голям брой публикации, което води до ниска ангажираност.

Колко пъти трябва да публикувам на ден?
Фактите показват, че след три публикации направени в един и същи ден, броят на отписалите се потребители се увеличава. Намерете най-добрият подход отговарящ на Вашия бизнес модел.

Какъв тип съдържание предизвиква най-голямо взаимодействие?
Според последните проучвания, публикации със снимков материал са с най-висок процент на ангажираност, следвани от видеата,музиката и линковете.Фактът, че публикуването на връзки е с най-ниска ангажираност е интересен, тъй като голяма част от публикациите в социалните мрежи съдържат линкове. Снимките, от своя страна са с висок процент,защото са лесни за възприемане и предизвикват емоции.

3. Бъдете последователни

Уверете се, че потребителите познават и отличават Вашия бранд по постовете, които споделяте. Най-добрият начин за това е да бъдете последователни в начина си на общуване.

4. Не се фокусирайте върху изграждането на твърде много таргетирани последователи

Макар да желаете да развиете своята социална медия само с таргетирани клиенти,това в бъдеще може да Ви донесе негативи, ако желаете да предлагате и други продукти/ услуги или да развиете бизнеса си. Помислете за изграждането на общ сбор от таргетирани и не таргетирани последователи, които да Ви помогнат да увеличите ангажираността на страницата си.

5. Бъдете иновативни

За малките предприятия, новите социални медийни платформи са обещаващ начин за достигане на нови, потенциални клиенти.Предимството на тези платформи в областта на маркетинга, е липсата на конкуренция за вниманието на потребителите.

Предлагайте на потребителите си по интересен и иновативен начин услугите си.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.