6 стъпки за успешна репутация и присъствие онлайн
С разпространението на социалните мрежи, поддържането на добра онлайн репутация става все по-трудно. Голяма част от компаниите са на мнение, че липсата на онлайн репутация за техния бизнес е добър признак. В действителност обаче, това не е така, тъй като потребителите правят подробно проучване, преди да се доверят на дадена компания. Ако не успеят да открият нищо за Вашия бизнес, те биха преценили, че криете бизнеса си или, че не сте фирма, на която те биха се доверили. Добре познат факт е, че хората са по-склонни да споделят своето отрицателно мнение в социалните мрежи, от колкото тяхното положително. Липсата на всякакъв отзив за бизнеса Ви е рискован фактор, който може изцяло да убие Вашата репутация, още при първия негативен коментар онлайн.


По-малко от половината от компаниите са готови да реагират при негативен потребителски рейтинг.
 
Определете Вашата онлайн идентичност в най-ранен етап, още при създаването на Вашия бизнес уеб сайт, чрез избора на домейн име, или с изграждането на добре структурирана страница “За нас” с набор от снимки, постижения и фирмена мисия.

Представяме Ви няколко активни начина да развиете своето положително онлайн присъствие:

1. Изграждане на социално-медийна идентичност

Макар да смятате, че изграждането на Facebook, Twitter или Google + акаунт не е от значение за Вашия бизнес, то в бъдеще някой може да си послужи с Вашите данни и да открие свои профили. Кражбата на идентичност е опустошителна за всеки бизнес.
Създайте и следете своите социални профили ежедневно. По този начин не само ще сте по-близо до клиентите си, но и ще наясно с тяхното мнение за Вас.

2. Създайте профили в други бизнес портали

Създаването на профили в други бизнес уеб сайтове, само по себе си ще послужи положително на Вашата онлайн репутация. Бъдете активни и участвайте в различни форумни дискусии.

3. Регулярно добавяне на съдържание в блог или секция “Новини”

Използването на блог е идеален начин да покажете своите положителни качества, да бъдете информативни и да утвърдите своята позиция пред Вашите бъдещи клиенти. Ако успеете правилно да развиете своя блог, това неминуемо ще Ви донесе голям брой положителни отзиви, както и добър SEO рейтинг.

4. Следете онлайн за негативни коментари и реагирайте бързо

Всички не дотолкова положителни отзиви и коментари за Вашия бизнес можете да откриете, чрез Google Alerts или подобен безплатен инструмент. Използвайки тези инструменти за анализ ще можете бързо и лесно да отговорите професионално на всеки един коментар. Не игнорирайте негативните коментари и мнения, хората следят за техния отговор от Ваша страна.

5. Отстранете нежеланото и ирелевантно съдържание

Премахвайте регулярно нежеланото и несвързано съдържание във Вашия уеб сайт.

6. Изградете репутацията, която искате да видите онлайн

В днешно време всичко, което казвате или правите, дори и в момент на слабост излиза онлайн. Помислете добре, как искате Вашите потенциални клиенти да погледнат на Вас. Придържайте се към Вашите ценности и мисия при публикуването на всеки един пост или снимка. Интернет вижда и доброто, и лошото, и грозното.

Ако в миналото сте допускали грешки, помолете Вашите приятели и поддръжници да Ви подкрепят, споделяйки Вашето ново съдържание. Постепенно ще успеете да прехвърлите фокуса на клиентите отново към бизнеса Ви.


В случай, че все още не сте убедени, дали тези усилия си струват, имайте впредвид,че лошата онлайн репутация е в топ 10 на списъка за рискови фактори при бизнеса. Шансът Вашата компания да изгуби стойност поради лоша репутация през следващите пет години е 80%.


Добрата новина е, че положителната онлайн репутация не се купува и е важно просто да бъдете активни и професионалисти в работата си.
Вашата репутация Ви следва и може да бъде Вашето спасение, или причината за Вашето падение.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.