6 основни грешки при изработката на уеб дизайн
Когато развивате бизнеса си, изграждането на професионален бизнес уеб сайт е жизненоважна част от Вашата маркетинг стратегия.
Потребителите посещават Вашия сайт поради конкретна причина и Вие трябва да бъдете сигурни, че отговаряте на тяхното търсене, като същевременно им предоставяте Вашият продукт или услуга по достъпен начин.

Ако дизайна на Вашия уеб сайт е изграден погрешно, това ще доведе до загуби на инвестицията Ви още в самото начало и в крайна сметка ще доведе до загуба на  бъдещи приходи.

За да бъде изграден професионален уеб сайт, отговарящ на нуждите на Вашите клиенти е нужно да пропуснете следните, често срещаните грешки:

1. Пропускане на анализа на целевия пазар

Заложете получената информация от анализа на целевия си пазар, изграждайки уеб сайта си. Така проучванията Ви ще бъдат ключов елемент при изработката на сайта.

Например – ако Вашият целеви пазар се състои от хора на средна възраст, вероятно ще трябва да изберете по-голям шрифт. Ако Вашият продукт е насочен към младите клиенти, тогава трябва да помислите за мобилна апликация или мобилна версия на Вашия уеб сайт.

Познавайки добре нуждите на целевия си пазар лесно ще може да разпределите важните елементи, на които желаете да акцентирате  и да ги разположите на ключови позиции във Вашия сайт.

2. Дизайна е прекалено ангажиращ или твърде цветен

При разработването на проекти в Headway Technologies, екипът ни се съсредоточава в изграждането на професионален и изчистен облик на нашите разработки, като на първо място акцентираме върху маркетинговия аспект на сайта.

Дизайна не бива да е съсредоточен само върху привличането на нова аудитория, а и върху акцентирането на Вашите фокусни точки, още при началното посещение от потребителя.

Прекалено ангажиращите или цветни уеб сайтове не изглеждат добре както на мобилни устройства, така и на настолни.

Запомнете: Когато потребителя посещава Вашия уеб сайт, той най-вероятно вече е наясно, какво иска да открие  в него. Ако в рамките на 3 секунди той не успее да намери това, което търси, трябва да преосмислите дизайна на сайта си.

3. Липсва на ясен призив за действие

Какво искате потребителите да направят, след като посетят Вашия сайт? Искате ли да закупят Вашия продукт, да се свържат с Вас, или просто да се абонират за Вашия бизнес е-бюлетин? Навигацията във вашия уеб сайт трябва да носи ясен призив за действие и да насочва посетителите за всяко тяхно следващо действие. Вашето съдържание трябва да отговори на въпроса: "Каква е ползата за мен?", а след призива за действие да насочи потребителя към неговата следваща стъпка.

4. Инвестирате прекалено малко или прекалено много

Немалък брой от клиентите се обръщат към нас, след като са наели нискобюджетна агенция или дизайнер, който да изработи техните бизнес решения, и в замяна получат продукт, който не удовлетворява техните изисквания. В същото време, голяма част от бизнес клиентите се обръщат към големи компании, работещи с популярни марки и предлагащи прекалено скъпа услуга, като не обръщат внимание, че тези компании не са в помощ на малкия и среден бизнес.

Проучете и се информирайте, коя дигитална агенция ще Ви гарантира, че ще получите качествен продукт.

5. Използването на старо съдържание

Клиентите очакват от  Вашия сайт да съдържа актуална информация за Вашите продукти или услуги. Когато уеб сайта Ви не разполага с такава, Вашите потребители ще предположат, че вече не сте в бизнеса или просто не сте достатъчно иновативни пред конкуренцията.

Вашето съдържание трябва да отговори на нуждите на клиентите  и да се актуализира, спрямо промените. Ако имате секция новини/блог я актуализирайте най-малко веднъж седмично - това ще Ви помогне да задържите вниманието на посетителя.

Избягвайте публикуването на връзки към Вашите социални страници, ако имате малко последователи. Хората ще сметнат, че Вашия бизнес е твърде малък и в крайна сметка няма да поръчат продукта или услугата Ви.

6. Опитвате се да покриете всяка една нужда на Вашите потребители

Това се отнася към това да познавате Вашия целеви пазар. Ако се опитате да поднасяте всевъзможна информация на Вашите потребители, Вашият сайт ще се превърне в каша.

Съсредоточете се върху Вашият основен таргет клиенти и предложете нови и интересни неща, които те да откриват във Вашия сайт.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 0 / 5, 0 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.