Как да стартираме успешен онлайн бизнес ?
Представяме Ви няколко доказани метода, чрез които да си гарантирате успех при стартиране на бизнес.

Всеки предприемач, дори начинаещ в онлайн търговията, може да се възползва от тези основни точки, когато стартира бизнеса си.

Интернет се променя толкова бързо, че една година онлайн се равнява на около пет години в реалния свят. Но принципите на това как да започнете и развивате Вашия успешен онлайн бизнес не са се променили изобщо. Ако сте все още в началния етап на Вашия бизнес, придържайте се към последователността. Ако, обаче сте на пазара от повече време, обърнете внимание на описаните стъпки и проследете дали не пренебрегвате голяма част от тях.

За да се реализирате  успешно е нужно да отделите внимание на няколко основни стъпки:


Стъпка 1: Открийте подходяща ниша, която да развиете и която да Ви донесе печалба.


Стартиране на продажбите, преди анализ на целевия пазар е основна грешка при създаването на онлайн бизнес. За да увеличите възможностите си за успех, започнете с изследване на пазара. Успехът се крие, в откриването на слабо развита ниша, покриваща търсенията на потребителите.

Интернет прави този вид проучвания лесно занимание:
  • Проследете какви въпроси и проблеми обсъждат хората в онлайн форумите.
  • Проучете кои фрази в Google са най-търсени и кои не толкова.
  • Проучете потенциални си конкуренти, като посетите техните сайтове и се запознаете с методите, чрез които задържат посетителите си и печелят нова аудитория. Използвайте това, което сте научили за да създадете продукт, който ще задоволи нуждите на клиентите и ще Ви даде преимущество пред конкуренцията.


Стъпка 2: Изгответе текст, който да продава.

Има доказани стъпки, които ще Ви помогнат да грабнете вниманието на клиента и да го насочите директно към извършване на покупка, ето част от тях:
  • Предизвикайте интерес у посетителя с убедително заглавие.
  • Опишете как Вашия продукт помага на клиента.
  • Създайте впечатление у Вашите клиенти, че са направили най-добрия избор за себе си.
  • Добавете мнения от хора, които ползват Вашия продукт.
  • Информирайте клиента, каква ще бъде ползата му от закупуването на продукта.
  • Предлагайте промоционални цени.
  • Осигурете добър гаранционен период.
  • Държете информиран клиента за сроковете на изпълнение и доставка.
  • Изисквайте мнения след извършена поръчка.
Изгответе текст, който ясно да описва, защо вашия продукт или услуга е уникален/а и с какво ще помогне на бъдещите Ви клиенти за техния проблем.
Помислете като клиент "Каква е ползата за мен?".


Стъпка 3: Проектирайте и изградате Вашия уеб сайт.

След като сте проучили избраната от Вас пазарна ниша и сте избрали продукта, който да предлагате, Вие сте готови да стартирате Вашия бизнес онлайн.

Помислете за начина, по който искате Вашия сайт да изглежда - какво ще предлага, какво послание желаете да оставите у клиента и не на последно място какви функции и възможности ще има.

Доверете се на професионалисти, които да Ви помогнат в изграждането на функционален уеб сайт с удобен потребителски интерфейс. Не забравяйте, че разполагате само с 5 секунди да привлечете вниманието на бъдещия си клиент, преди той да излезе от сайта.

Ето и няколко важни съвета, които да вземете в предвид:
  • Използвайте един/два шрифта за Вашия сайт.
  • Направете навигацията в сайта си лесна за употреба.
  • Използвайте графики или видео за да подсилите посланието, което искате да оставите у посетителя.
  • Добавете newsletter система, за да имате обратна връзка с клиентите си.
  • Направете сайта си лесен за осъществяване на поръчка, намалете нужният броя кликове до завършване на поръчка.
  • Вашият сайт е Вашата онлайн витрина, уверете се, че е максимално лесен и удобен за потребителите.


Стъпка 4: Повишете трафика към уеб сайта си посредством SEO оптимизация и социални мрежи.

Повишете трафика към уеб сайта си, като оптимизирате съдържанието му. SEO оптимизацията Ви гарантира първи позиции при търсене на Вашия продукт.
За целта е нужно да се доверите на фирма, която ще обърне внимание на този фактор, още при изграждане на уеб сайта Ви.

Друг ключов фактор е изграждането и поддържането на доверие у потребителите, чрез създаване на социални страници. Facebook например дава обширно поле за развитие на Вашият бизнес по интуативен и интересен начин. Помага, не само да поддържате връзка с вашите настоящи клиенти,но и да придобиете нови такива.


Стъпка 5: Изградете положителна репутация на Вашия бранд.
  • Създайте съдържание, което да бъде полезно за посетителите.
  • Добавете социални бутони в съдържанието на вашия сайт.
  • Бъдете активни в сайтове и социални мрежи, където присъства Вашият целеви пазар.


Стъпка 6: Поддържайте връзка с вашите клиенти и абонати посредством newsletter система.

Посредством Newsletter системата в уеб сайта си, Вие ще разполагате с таргетирана група хора,която ежемесечно да запознавате с вашите актуални промоции и новини.


Стъпка 7: Увеличете приходите си, чрез допълнителни предложения към поръчката на клиентите.

Една от най-важните точки в Интернет маркетинга е да превърнете всеки нов Ваш клиент в постоянен такъв. 36% от хората, закупили от Вашият магазин, ще закупят отново, ако се свържете с тях.

Макар осъществяването на първата продажба да е най-трудната част от работата, ако добавите функционалност с предложение за закупуване на допълнителни артикули, като бонуси или промоции към покупката, това ще допринесе за по-лесна продажба.
  • Предлагайте продукти, които да допълнят първата покупка.
  • Изпращайте електронни купони за лоялност, които клиентите Ви да могат да използват при следващото си посещение.
  • Оферирайте свързани продукти, след приключване на поръчката.
  • Наградете вашите клиенти за тяхната лоялност и те ще станат още по-лоялни.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.