5 начина да повишите доверието към Вашия бранд
За да изградите успешен бизнес в Интернет, на първо време трябва да помогнете на клиентите си да опознаят и предпочетат Вашия бизнес. За  целта е необходимо да изградите доверие у тях в обширната конкурентна среда.

Ето и няколко стратегии, които ще Ви помогнат в изграждането на доверие у клиента:

1. Създайте професионален и лесен за навигация  облик на Вашия сайт.
Помислете, в колко случаи сте затворили сайт, веднага щом сте го посетили поради причината, че не харесвате начина, по който изглежда.

Инвестирайте в изработка на качествен и професионален уеб сайт, който да Ви донесе нови клиенти. Така посетителите Ви ще погледнат на Вашия бизнес или продуктите/услугите, които предлагате  като на  уверен, компетентен и лоялен бранд.

Навигацията в уеб сайта трябва да бъде удобна за употреба, по този начин клиентите ще достигат до нужната за тях информация бързо и лесно.

За да дадете ясна оценка на навигацията на Вашия сайт, си задайте следните въпроси:
  • Сайта Ви дава ли добре изразен призив за действие?
  • Навигационните връзки / бутони във Вашия сайт, водят ли до подходящо и полезно съдържание?
  • Вашите промоции или оферти на видно място за бъдещите Ви клиенти ли са?
  • Посетителите на уеб сайта могат ли лесно да достъпят Вашите продукти или услуги?
След като сте създали и актуализирали Вашия сайт, така че да предизвика увереност е време да запознаете посетителите си с това, което предлагате.


2. Запознайте клиентите си с услугите/продуктите, които предлагате.
Докато пазарувате, вероятно сте попадали на търговци, предлагащи безплатна мостра на продукта, който продават - голяма част от хората без да се замислят се спират за да опитат. Ако продукта, който пробват им хареса, те несъмнено ще се върнат за да закупят. Именно тук се крие силата на безплатната мостра и промоции.

Препоръчително е при посещение клиента да открива следните елементи:
  • Качествен видео клип - обръщение към целевата група клиенти, относно Вашия бранд. По този начин изграждате доверие, посредством възможностите на Вашия бизнес.
  • Възможност за безплатно изтегляне на аудио файлове, които биха се оказали в помощ на посетителите Ви.
  • Добре формулирано и ясно съдържание (допълнително допринася за изграждането на доверие).
  • Newsletter форма, чрез която получавате възможност да запознаете клиентите с актуалните новости около Вашия бизнес.
Помислете върху няколко основни точки свързани с подобряването на Вашия сайт:
  • Как може да направите съдържанието си по-информативно и приятно за посетителите.
  • Възможно ли еда предадете част от Вашето послание, чрез алтернативна медия (като аудио или видео)?
  • Предлагате ли интересна информация, подходяща за споделяне в социалните мрежи от посетителите ?
Колкото повече посетителите се запознават, посредством различни форми с Вашият сайт и бизнес, толкова по-бързо ще изградите доверие към Вас, което ще насърчи посетителя да бъде и клиент.


3.  Увеличете доверието към бизнеса си чрез препоръки и социални мрежи.

Социалните мрежи дават условия за изграждане на по-голямо доверие от страна на клиентите, посредством мнения, коментари и споделяне на Вашето съдържание.
По този начин удоволетворените от продуктите/услугите Ви клиенти ще насърчат други потенциални клиенти да ви се доверят.

Изискайте няколко доволни клиента да оставят отзив за Вас в социалните мрежи.


4. Ефективност на продажбите.

Посетителите искат да узнаят как продукта / услугата Ви ще реши техният проблем и как Вашето решение е по-ефективно от това на конкурентите.

Нужно е ясно да запознаете посетителите си с това, което предлагате. За да постигнете тази цел е нужно да се поставите на мястото на клиентите. По какъв начин ще се възползват от услугите Ви, как това, което предлагате е най-доброто решение за тях?
Ако се вслушвате във Вашите клиенти ще получите ясни отговори на тези въпроси.

Хората купуват поради две основни причини - удоволствие и нужда от решение на проблем. При комуникация с клиентите подчертайте ползите и резултатите от Вашите продукти или услуги.

Отделете време, за да изброите най-добрите ползи от Вашите продукти или услуги, отговаряйки на тези въпроси:
  • Кои са основните ползи за Вашите клиенти?
  • С какво предложенията Ви се различават от тези на конкурентите?


5. Давайки ясен призив за действие.

Една от най-големите онлайн маркетингови грешки е липсата на ясно насърчаване на посетителя към действие.
След като целевите клиенти достигнат до Вашия уеб сайт и се запознаят с бизнеса Ви, уверете се че те знаят, какво да направят след това. Дайте точни и конкретни указания. Бъдете много ясни в описанието и ползите, които предлагате.

Друг добър призив за действие е споделянето на информация. Уверете се, че поставяте бутони за споделяне в социалните портали на стратегически места на Вашия сайт.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.