Как да изберете най-подходящият рекламен канал ?
Всяка компания, се опитва да открие най-добрия рекламен канал за дейността си, с тенденцията да повиши и възвърне инвестициите си. При избора на платформа за реклама, обърнете внимание на клиентския таргет, рекламния бюджет и пазарните условия.

Представяме Ви пет онлайн рекламни канали, които ще ви помогнат да повишите възвращаемостта на инвестицийте си:

1. Хората предлагащи услуги се справят добре с Google

Хората предлагащи услуги като например: адвокати, лекари или счетоводители, рекламират услугите си пред вече ангажирана аудитория. За тях обширната маркетингова стратегия е най-добрият избор.

Потенциалните клиенти знаят какво търсят и лесно могат да бъдат насочени. Тази аудитория ползва Google като основен инструмент в търсенето си. Избирайки Google, като рекламен канал лесно може да менажирате ключовите си думи, използвайки минимален бюджет, особено при високите цени на клик.

2. Когато желаете клиентите  да научат за вас - използвайте дисплейната мрежа на Google

Не всички фирми имат клиенти, които търсят даден продукт или услуга. Ако и при вас е така, кампаниите в дисплейната мрежа на Google са ефективен начин да насочите потенциалните си клиенти, докато те преглеждат други сайтове. Дисплейната мрежа на Google показва Вашата реклама в уеб сайтове сходни на Вашия.

Вашата реклама се показва пред потенциалните клиенти, посредством банери и текстови реклами, което води до увеличаване популярността на бранда Ви, както и до по-добра реализация на рекламата.

Google AdWords е идеалната платформа за банер реклама. Други платформи предлагащи подобен тип мрежова реклама, не успяват да предложат подробно проследяване, което от Google предлагат, заедно с опциите за таргетиране и подробните статистически данни. Въпреки това, в зависимост от нишата, към която  сте се насочили, те могат да бъдат чудесно допълнение към Google, или в редки случаи, дори да го заменят.

3. Facebook за намиране на клиенти, посредством поведенческите им модели и техния лайфстайл

Рекламата във Facebook е най-добрият вариант за фирми, предлагащи лайфстайл продукти, както и фирми, предлагащи услуги, насочени към потенциални клиенти с ясни поведенчески модели, например: показващи интерес към висшата мода.

Тази реклама предлага клиенти, които не търсят активно продукти или услуги. Стратегията е идеална, поради максималната показност на рекламите. Чрез рекламата  във Facebook, може да таргетирате клиентите си по интереси, пол, възраст, образование и други критерии.

4. Продажба на услуги или продукти за бизнеса на LinkedIn

Всеки бизнес, който предлага междуфирмени услуги (B2B) или продукти е най-добре да се насочи към рекламата в  LinkedIn, където лесно може да таргетирате определени професии, нива на йерархия, служители на конкретна фирма и др.

Въпреки, че Google кампанията в мрежата за търсене е добър избор, тя достига единствено до потенциални клиенти, които търсят съответна услуга или продукт. Докато, чрез рекламата в LinkedIn няма как да достигнете до пасивна клиентска група.

5. В конкурентните пазарни ниши, се насочете към ремаркетинг

Ремаркетинг кампаниите таргетират потенциални клиенти, които вече са посетили Вашия сайт, но не не са осъществили поръчка на услугите или продуктите, които предлагате. Ремаркетинга прави точно това, в няколко платформи като Google, Facebook и Twitter. Обикновено средната възвращаемост е в рамките на 30 дневен период.

За да стартирате с ремаркетинга, трябва да си осигурите посещения към уеб сайта.  Проследявайки трафика на сайта си в Google Analytics, може да изградите своя  ремаркетинг върху така наречените списъци за ремаркетинг, като например: “От Facebook страницата” или “Кампания в Adwords”, като можете сами да създавате имената и категориите.

Правилото е, да добавите само тези потенциални клиенти, които са се задържали във Вашия сайт, те са в основата на Вашата кампания за ремаркетинг. Повечето фирми предпочитат да си набавят трафик, чрез Google AdWords, тъй като данните се интегрират добре с ремаркетинг кампаниите и могат да бъдат проследени по-лесно.
Twitter и Facebook ремаркетинга може да бъде добавен към рекламната  Ви стратегия, спрямо бюджетът, който сте си осигурили.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.