Как да изградите успешна маркетингова кампания?
За успешна маркетингова кампания се изисква внимателно проучване, добър замисъл и фокус върху детайлите и изпълнението.Планирането на маркетингова кампания започва с проучването на пазара и завършва с детайли, като текста на рекламата например.

Преразглеждане на маркетинговия план

Развиващият се бизнес се нуждае от нов маркетингов план, също както от нов бизнес план. Преразглеждането на вече изграден маркетингов план е сходен с това да създадете такъв от нулата.

Първо, трябва да предефинирате Вашия продукт или услуга. Опишете Вашия продукт или услуга и неговите функции и предимства в детайли. Съсредоточете се върху това как той се различава от конкуренцията. Концентрирайте се върху Вашите основни положителни характеристики, включително цени, услуги и дистрибуция.

На второ място, погледнете различните пазарни сегменти, в които се надявате да въведете или разширите търсенето на Вашия продукт. Преценете, какъв тип купувачи е най-вероятно изберат Вашия продукт. Опишете Вашите целеви клиенти в подробности по отношение на демографско им състояние, като: възраст, пол, семейно състав, приходите, географско местоположение, начин на живот и други.

Трето, създайте правилна стратегия за поднасяне на Вашето послание, така че да постигнете максимален резултат.Разберете, какво четат и слушат Вашите целеви клиенти и формулирайте Вашите промоционални цели. Искате ли хората да разпознават името Ви или да знаят къде се намирате? Преценете, колко често да се показва съобщението Ви, така че да постигнете резултата, който желаете.

Избиране на правилния рекламен канал

Няма как да достигнете до нови пазари и клиенти, рекламирайки на едно и също място и с едно и също рекламно съобщение. Изберете ниша, на която да акцентирате, вместо да акцентирате върху масовия пазар. Населеното място, възрастта, доходите и интересите на Вашите клиенти ще Ви помогнат да изберете правилния рекламен канал. Таргетирайте Вашата реклама, възможно най-близо до Вашата целева аудитория.След това постепенно разширете своя обсег, за да привлечете нови клиенти.

Онлайн реклама

В днешно време потребителите прекарват почти четири часа ежедневно онлайн. Именно за това, Вие трябва да бъдете там, където са и Вашите клиенти.Голяма част от стартиращите компании, които никога не са рекламирали онлайн, търсят различни рекламни канали, които ще увеличат възвращаемостта на тяхната инвестиция.При избора на рекламна платформа онлайн, трябва да помислите за клиентския таргет, рекламния бюджет и пазарните условия.

Виж още: Как да изберете най-добрият рекламен канал за Вашия бизнес ?

Печатна реклама

Печатната реклама е основен фактор в една реклама. Има две основни категории при този тип реклама, които трябва да обмислите.

Първата, вестниците има положителна и отрицателна страна. Положителната е, че може да стартирате рекламата си много бързо,но отрицателната страна е, че срока за реклама е кратък. Ако бюджетът Ви дава възможност за неколкократно инвестиране в този вид реклама, го направете.Редовното показване на рекламате изгражда признание и авторитет. Ако в началото не успеете да постигнете своята рекламна цел, то това може да се случи в някой от следващите показвания на рекламата. Ако имате доверие в посланието на своята реклама, не се тревожете, ако обратна връзка е по-малка в сравнение с Вашите очаквания. Последващите показвания ще Ви донесат по-добър резултат.

Вторият вид печатна реклама са списанията, за които има специални категории от всеки вид. Рекламата в този вид издания Ви позволява да насочите рекламата си към специални групи по интереси. Друго предимство на списанията е, че срока на показване е по-дълъг. Така,че Вашата реклама ще намира своята публика в срок до шест месеца, след първоначалното публикуване. Освен това, читателите предпочитат списанията, пред вестниците. Това ще увеличи шансът повече потребители да прегледат Вашата реклама.

Радио и телевизия

Много предприемачи смятат, че радио и телевизионна реклама са извън техните средства. Но докато основната реклама по телевизия е извън техния ценови диапазон , то рекламата по местните радиостанции предлага доста по-достъпни цени. Ключът е правилно да сте определили своя целеви пазар, така че парите похарчени за реклама да не бъдат изгубени. Уверете се, че сте наясно с това, какво може да очаквате, определете си разумен бюджет.


В процеса по развитието на успешен бизнес, е важно да изберете правилния маркетингов подход, който ще ви гарантира изпълнение на поставените цели. Екипът на Headway Technologies ще Ви помогне в избора на най-добрия начин за он и офлайн реклама и ще изгради за Вас специализирана маркетингова стратегия, пряко ангажирана с Вашия бизнес и таргет група, за да посрещне специфичните нужди на клиента.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.