На първо място трябва да познавате добре начина, по който Facebook функционира и възползвайки се от безплатните му инструменти за мониторинг да прецезирате Вашата страница.
Представяме Ви няколко начина за това:
1. Оптимизиране на Facebook съдържанието
Основното, което виждат хората във Вашата фейсбук страница са Вашата фирмена снимка на профила, кавъра и краткото описание на Вашата дейност. Уверете се, че подбора на снимки и описания са ангажиращи и насърчаващи да бъдат харесани от потребителите.
Не забравяйте да попълните максимално описанието за Вашия бизнес. Изберете категориите и подкатегориите, които най-добре описват Вашата компания, включващи URL адреса на Вашия сайт, адрес, телефонен номер и рaботно време.Цялата тази информация ще помогне на Вашия сайт да се се появи при Facebook и Google търсене, когато хората търсят фирми като Вашата, като това ще увеличи и фейсбук лайковете.
2. Постове с интригуващо съдържание
Важно е съдържанието, което публикувате да бъде интересно и забавно за потребителя. Фейсбук постоянно актуализира своя Edgerank алгоритъм, възнаграждавайки мненията, които получават висока ангажираност, като харесвания, коментари и др.
Видео клиповете са най-добрия начин за ангажиране на потребителското внимание. Уверете се, че са с оптимална продължителнoст, за да може клиентът правилно да осмисли съдържанието.
3. Бъдете активни
Хората е малко вероятно да харесат Вашата страница, ако не публикувате редовно.
Добре е честота на постовете да бъде от веднъж на ден до три пъти седмично.
Може да проследите анализа на страницата си във фейсбук и да експериментирате с времето на споделяне на постовете, като по този начин ще сте наясно кога е най-доброто време за публикуване на пост.
4. Промотирайте Вашата фейсбук страница
След като сте се погрижили за съдържанието на Вашата страница, не пропускайте да я промотирате във Вашия сайт, имейл подпис, маркетингов имейл, визитна картичка или други цифрови маркетингови материали.
Уверете се, че по възможно най-лесен начин Вашата аудитория ще може да достигне до страницата Ви.
5. Поканете Вашите сегашни клиенти
Поканете Вашите приятели, служители, настоящи клиенти, бизнес и индустриални партньори да харесат Вашата страница.
Един от начините да направите това е, чрез добавяне на кратък призив към всеки имейл, например "Харесайте ни във Facebook". Добавете линк в края на Вашите презентации, за да насърчите и напомните на Вашите бизнес партньори за Вашата бизнес страница.
6. Използвайте Facebook Social Plugins
Facebook Page Plugin е приставка, която Ви позволява да вградите във Вашия сайт фейсбук бутон, през който потребителите да могат лесно да харесат страницата Ви. Можете също така и да вградите приставка за коментари, където хората ще могат да коментират съдържанието Ви, през своя фейсбук профил.
7. Направете проучване, кои думи предизвикват най-голям интерес в потребителите
Използвайте данните за да създадете интересни постове.
8. Възползвайте се от платените възможности, които фейсбук предлага
Чрез рекламните кампании, които фейсбук предлага може да увеличите харесванията на страницата си, да повишите трафика към сайта си или просто да рекламирате пост, на който искате да наблегнете. Може да таргетирате потребителите по пол, интереси, възраст и образование.
Експериментирайте с различни видове реклама , за да определите коя най-точно работи за Вас и не забравяйте към всяка реклама да добавяте опция за лайкване на страницата.
9. Стартирайте игра
Всеки бизнес иска да изгради голяма аудитория от лоялни последователи във фейсбук. Един от начините да го постигнете, е чрез създаване на игра. Така по лесен, забавен и интересен начин, ще насърчите потребителите да споделят своя резултат или да отбележат своите приятели.
Може да използвате и рекламните кампании във фейсбук за да привлечете нови потребители към играта. Уверете се, че приложението на играта е оптимизирано за мобилни устройства.
10. Използвайте анализа, който получавате от фейбсук
Анализирайте информацията, която получавате от фейсбук, относно ангажираните потребители, нови харесвания и др. Тези данни ще Ви помогнат да разберете по ясно какво търсят и харесват Вашите потребители и да промените своите действия към оптимален резултат.