В днешно време 89% от потребителите откриват продуктите, които търсят, както и информация за тях онлайн.
Изграждането на добър бизнес изисква не само усилена работа, но и добър подход.
Представяме Ви няколко ключови фактори, на които да заложите в своя онлайн магазин.
- Уверете се, че всеки продукт има своя отделна страница.
- Разполагате с уникално описание на всеки продукт.
- Мнения от потребители: те не само ще ви дадат уникално съдържание за всеки продукт, но и ще Ви помогнат да спечелите доверието на Вашите бъдещи клиенти.
- Улеснена системата за пазаруване, чрез която поръчката се осъществява с възможно най-малко брой кликове.
- Три седмици след извършване на покупка, изпратете имейл към клиента за да го помолите да остави коментар за продукта.
- Дайте стимул на клиентите си за да изкажат своето мнение, например с награда или с възможност за спечелване на ваучер.
- Проследете в Google Analytics броя на посещенията в уеб сайта, както и степента на отпадане.
- Запознайте клиентите с Вашите продукти, посредством подробна информация за продукта, или чрез видео клипове.
- Когато наличността на продукт е изчерпана, предложете на клиентите да им се обадите, когато разполагате с продукта.
- Уверете се, че Вашият сайт зарежда бързо. Когато сайта зарежда за повече от 3 до 6 секунди, клиента изчерпва търпението си и излиза. Може да проследите скоростта на сайта си, през Google Analytics.
- Наблюдавайте, какво хората търсят във Вашия сайт - този анализ, ще Ви помогне да рекламирате тези продукти и да печелите повече клиенти.
- Създайте блог, в който да информирате клиентите си за Вашите продукти, интересни неща и оферти.
- Предложете различни методи за плащане.
- Предложете гаранция или връщане на парите при проблем с продукта.
- Уверете се, че хората знаят от кого пазаруват. Добавете улица във футър частта на сайта, както и телефонен номер в горния десен ъгъл на всяка страница.
- Когато използвате Google AdWords за привличане на нови клиенти, заложете на повече от една версия на кампанията.
- Facebook реклама е добър начин да повишите активността във Вашата Facebook страница, но не и за осъществяване на покупка.Ако все пак желаете да използате този рекламен инструмент, се уверете се, че таргетирате хора във Вашия демографски район. Добавете изображение към рекламата, положително влияние оказват снимки с усмихнати хора.
Как правилно да изглежда Вашата продуктова страница?
- Добавете подробна информация за продукта с отделни заглавия.
- Поставете бутон "купи сега" на видно място.
- Добавете снимки към продукта
- Уверете се, че описанието на продукта е уникално и не е дублирано от други източници.
- Добавете технически характеристики
- Довавете потребителски мнения и оценки
- Видео клиповете и потребителски снимки към продуктите помагат на клиентите да разгледат по-подробно продукта и да го видят в неговата естествена среда.
- Гаранция / информация за доставка и опции
- Мнения от клиенти, закупили същия продукт.
- Свързани продукти
- Бутони водещи към социалните профили.
- Newsletter форма, през която да информирате по имейл своите клиенти за последни новини, промоции и оферти.