Как да увеличим продажбите в своя онлайн магазин?
Когато продавате продукти онлайн, дизайна на Вашия уеб сайт е от изключително значение.  Винаги има неща, които може да промените или допълните, за да увеличите продажбите и посещенията към него.

В днешно време 89% от потребителите откриват продуктите, които търсят, както и информация за тях онлайн.
Изграждането на добър бизнес изисква не само усилена работа, но и добър подход.




Представяме Ви няколко ключови фактори, на които да заложите в своя онлайн магазин.
  • Уверете се, че всеки продукт има своя отделна страница.
  • Разполагате с уникално описание на всеки продукт.
  • Мнения от потребители: те не само ще ви дадат уникално съдържание за всеки продукт, но и ще Ви помогнат да спечелите доверието на Вашите бъдещи клиенти.
  • Улеснена системата за пазаруване, чрез която поръчката се осъществява с възможно най-малко брой кликове.
  • Три седмици след извършване на покупка, изпратете имейл към клиента за да го помолите да остави коментар за продукта.
  • Дайте стимул на клиентите си за да изкажат своето мнение, например с награда или с възможност за спечелване на ваучер.
  • Проследете в Google Analytics броя на посещенията в уеб сайта, както и степента на отпадане.
  • Запознайте клиентите с Вашите продукти, посредством подробна информация за продукта, или чрез видео клипове.
  • Когато наличността на продукт е изчерпана, предложете на клиентите да им се обадите, когато разполагате с продукта.
  • Уверете се, че Вашият сайт зарежда бързо. Когато сайта зарежда за повече от 3 до 6 секунди, клиента изчерпва търпението си и излиза. Може да проследите скоростта на сайта си, през Google Analytics.
  • Наблюдавайте, какво хората търсят във Вашия сайт - този анализ, ще Ви помогне да рекламирате тези продукти и да печелите повече клиенти.
  • Създайте блог, в който да информирате клиентите си за Вашите продукти, интересни неща и оферти.
  • Предложете различни методи за плащане.
  • Предложете гаранция или връщане на парите при проблем с продукта.
  • Уверете се, че хората знаят от кого пазаруват. Добавете улица във футър частта на сайта, както и телефонен номер в горния десен ъгъл на всяка страница.
  • Когато използвате Google AdWords за привличане на нови клиенти, заложете на повече от една версия на кампанията.
  • Facebook реклама е добър начин да повишите активността във Вашата Facebook страница, но не и за осъществяване на покупка.Ако все пак желаете да използате този рекламен инструмент, се уверете се, че таргетирате хора във Вашия демографски район. Добавете изображение към рекламата, положително влияние оказват снимки с усмихнати хора.

Как правилно да изглежда Вашата продуктова страница?
  • Добавете подробна информация за продукта с отделни заглавия.
  • Поставете бутон "купи сега" на видно място.
  • Добавете снимки към продукта
  • Уверете се, че описанието на продукта е уникално и не е дублирано от други източници.
  • Добавете технически характеристики
  • Довавете потребителски мнения и оценки
  • Видео клиповете и потребителски снимки към продуктите помагат на клиентите да разгледат по-подробно продукта и да го видят в неговата естествена среда.
  • Гаранция / информация за доставка и опции
  • Мнения от клиенти, закупили същия продукт.
  • Свързани продукти
  • Бутони водещи към социалните профили.
  • Newsletter форма, през която да информирате по имейл своите клиенти за последни новини, промоции и оферти.
Помислете за Вашата продуктова страница като голяма фуния, през която преминават клиентите, като в края остават клиентите, осъществили поръчка. Всеки път, когато допълнителни елементи във Вашия уеб сайт, разсейват потребителското внимание, Вие правите дупка в тази фуния.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа