Повишeте онлайн продажбите си през празничния сезон!
С наближаването на празниците все повече потребители ще бъдат онлайн, в търсене на най-добрия подарък за тяхното семейство и приятели. През изминалата година 78% oт потребителите са преглеждали в интернет празнични оферти. Ето защо трябва да обърнете специално внимание на Вашето онлайн присъствие и да се уверите, че то отговаря на съвремените нужди на потребителите.

Изграждайки си правилна маркетингова кампания ще може да увеличите импресиите си с 50%, да увеличите директния си трафик с 150 %, както и да увеличите поръчките във Вашия уеб сайт с поне 30%.

Като потребители ние сме затрупани с различни празнични оферти и промоции, които да привлечат нашето внимание по време на коледното пазаруване. Различните брандове прилагат своите най-добри маркетинг практики, за да се уверят, че ще достигнат до своите целеви аудитории.

Пренасищането с различни рекламни кампании, създава изключително конкурентна среда, когато ROI и подобряването на крайния резултат са изключително важни за бизнеса. В миналото, по време на най-натоварените празнични дни голяма част от големите уеб сайтове са имали проблеми или са спирали, поради натоварване на сървъра от масовото покачване на потребители пазаруващи онлайн. За малките фирми, това време на годината е смущаващ фактор за тях, особенно когато става въпрос за ефективно онлайн присъствие. Открояването им в конкурентната среда, може да се окаже трудно, тъй като и всички останали компании се борят да привлечат вниманието на клиента.
Общото между всички успешни рекламни камапании се крие в оптимизирането на потребителското преживяване онлайн, с цел да се привлечат все повече клиенти.
Бизнес лидерите трябва да се фокусират върху нуждите на своята аудитория и на това, как тяхната компания може да отговори на техните нужди най-ефективно. По този начин, компаниите не само ще повишат своите клиенти, но и ще ги направят лоялни към бранда им.
Все още има време да създадете истинска връзка с потребителите си през празничния сезон.

Представяме Ви няколко доказани начина, чрез които да привлечете нови клиенти и да увеличите продажбите си, генерирани от Вашия сайт, преди края на годината.

E-mail маркетинг
Имейл маркетингът е отличен избор, когато искате да засилите връзката със своите клиенти, които вече са изразили своя интерес към Вашите продукти или услуги.Според последните проучвания е установено, че онлайн търговците, посочват имейл маркетинга, като ключов фактор за постигане на висок ROI.
От изключително значение е да включите имейл маркетинга, като начин да достигнете директно до своята аудитория.

През празничните дни, повечето компании се стремят да подчертаят своите уникални оферти, промоции или специални отстъпки за да увеличат своите продажби. Изготвянето и изпращането на newsletter е безспорно един от най-добрите начини да го направят. Използвайки практиките за създаване на интересен newsletter, Вие не само ще запознаете клиентите си с Вашите последни оферти и промоции, но и ще ги отведете към тях директно, добавяйки линк към конкретна целева страница във Вашия сайт.
Ако целта Ви е да покажете на потребителите си специална оферта за някои от Вашите продукти или услуги, насърчете клиентите си да кликнат към Вашия сайт,посредством подканваща и убедителна фраза, която да ги насочва към тези продукти/услуги. Доближаването на потребителя възможно най-близо до конкретната цел, драстично ще увеличи шансовете за продажба.

Включването на имейл маркетинг в цялостния Ви бизнес план по това време на годината не е трудно. Екипът ни ще Ви помогне в изготвянето му, в подбора на правилната аудитория, на база демографски фактори и интереси, както  ще добави всички най-важни елементи за неговия перфектен облик, така че да Ви помогне да постигнете поставените Ви цели.
 


Подходящ дизайн на началната страница


Голяма част от потребителите, които искат да научат повече за Вашата компания, продукти или услуги ще проверят на първо място Вашия уеб сайт. По време на празничният сезон, когато искате да акцентирате на това, което предлагате е важно да подчертаете началната си страница по правилен начин, така че, когато потребителя посети уеб сайта, той да вижда ясно, какво предлагате(оферти, промоции) и по този начин да увеличите шанса за осъществяване на поръчка.

Всеки бизнес трябва да отдели специално внимание на своята мобилна и десктоп версия на своята начална страница, така че тя да бъде правилно структурирана, с добавена информация за промоциите и офертите, които предлагате, така че да успее да привлече нови клиенти.

Скриването на тези промоции във вътрешните страници или раздели на сайта Ви е често срещана грешка, която може да доведе до загуби. Голяма част от потребителите няма да успееят да видят тези страници и ще пропуснат възможността за реализация, просто защото не са знаели за съществуването им.

За да помогне за осъществяването на поставените цели, Вашата празнична начална страница трябва да има изчистен дизайн, с естетично добавени ярки и жизнерадостни цветове, без да затруднява използването на сайта. Съдържанието трябва да бъде добре формулирано, интересно и с подходящ размер за да бъде лесно четимо от потребителите.
Важно е да успеете да грабнете потребителското внимание още в началната страница. Добавянето на newsletter форма, допълнителни промоции и ранно записване за продукт/услуга ще направят осъществяването на поръчка още по-лесно.

Промоции в социалните мрежи

Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram и LinkedIn са част от платформите, на които трябва да заложите за да развиете максимално своето онлайн присъствие. За компаниите и физически лица, социалните мрежи са основен инструмент за споделяне на съдържание, информация, както и за печелене на нови клиенти. Каквито и да са Вашите празнични промоции, те задължително трябва да бъдат добавени и в социалните Ви профили.По този начин ще привлечете повече трафик към целевата Ви страница и ще увеличите шанса за покупка.

За да подобрите още повече видимостта на Вашите социални публикации, трябва да обърнете внимание върху изграждането на правилно съдържание, което естествено ще резонира с потребителите и ще бъде нещо, което те да пожелаят да споделят в собствените си профили.Публикациите с изображения към тях винаги носят по-добри резултати, от тези без. Доверете се на професионалисти за изготвянето на рекламни материали, които да добавяте към своите постове. Изображенията трябва да бъдат добре подбрани и да отговарят пряко на това, което предлагате.
Освен за изготвянето на рекламни материали, Headway Technologies може да Ви помогне и в изработването на Facebook апликации и игри, чрез които да привлечете повече аудитория към Вашите празнични предложения.

Никога не е твърде късно

Макар празниците да са вече на прага ни, това не значи, че не може да стартирате със своя маркетингов план и да постигнете успеха, който желаете. Email маркетинга, добрия уеб дизайн на началната страница и социалната активност са само част от нещата , които всеки бизнес може да направи за да постигне целите си през празничния сезон. Когато клиентите Ви се чувстват удобно използвайки Вашия сайт и споделят Вашето съдържание, Вие не само ще затвърдите позицийте и лоялноста на клиентите към своя бранд, но и ще увеличите продажбите си.

Екипът на Headway Technologies има богат опит зад гърба си и може да Ви помогне да осъществите поставените си цели.

Доверявайки своята рекламна кампания на нас, ние ще изготвим за Вас:
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.