е по-скоро бизнес, от колкото техническо решение. Това се дължи на факта, че голяма част от клиентите посещавайки настолната версия на Вашия уеб сайт, ще пожелаят да инсталират и Вашата мобилна апликация на своите смартфони.
За компаниите, мобилните апликации са незаменим маркетингов и социален фактор. Несъмнено е, че трябва да осигурите на клиентите си лесен достъп до Вашите услуги или продукти, без значение дали преглеждат сайта Ви от настолен компютър или през своите телефони в движение.
В тези случаи мобилните апликации са по-добро решение при ангажиране на посетителя с Вашата дейност, подтиквайки го да се връща отново.
Разбира се възможно е да изградите първо единия вариант, а след това другия.
Изграждайки първо платформа
В случай, че предлагате на клиентите си нов вид услуга като Uber например, изборът дали да изработите първо сайт или приложение, може да се окаже труден. Отговорът се крие в разбирането на нуждите на Вашата целева аудитория.
Как най-лесно ще достигнете до тях? Как най-бързо ще им предложите решение? Отговаряйки на тези въпроси, Вие ще откриете, коя стъпка е нужно да предприемете първо.
Ако обмисляте публикуване на нова, полезна информация, която ежедневно да поднасяте на потребителите си, мобилната апликация ще бъде Ваш ключов фактор за постоянен достъп до тези клиенти.
Уверете се, че изграждайки първо едната версия не пренебрегвате другата. Едната от двете версии, ще се превърне в ключова за Вашия бизнес. Добър пример за това е платформата Instagram, която първо публикува своята апликация и на по-късен етап своя уеб сайт.
Експериментирането с идеи посредством мобилните апликации
Когато не сте сигурни в това дали да изберете създаване на мобилен сайт или създаване на мобилно приложение, а едновременното им изграждане е извън бюджета Ви, тогава респонсив дизайна е Вашето решение.
Респонсив дизайна може да се преглежда, както от iOS устройства, така и от такива с операционна система Android. Това дава възможност за лесен достъп на потребителите през техните мобилни устройства, към Вашия уеб сайт, като същевременно помага в повишаването на трафика към уеб сайта.
Проследете внимателно от какви устройства се посещава уеб сайта Ви най-често. След като проследите трафика си, ще успеете да прецените към кои устройства да изградите мобилното си приложение.
Облика на Вашия бранд
Ако Вашия сайт предлага интересна и полезна информация на посетителите, той несъмнено ще бъде и посещаван повече. Респонсив дизайна, ще Ви предостави възможност непрестанно да запознавате аудиторията си с новостите около Вашия бизнес, където и да са те.
Избирайки изработването на респонсив дизайн, в бъдеще бихте могли да увеличите целевата си аудитория и посредством мобилна апликация.
Добавяйки мобилно приложение към Вашия сайт, можете да подобрите доверието и лоялността на клиентите към бизнеса Ви, както например Coca-Cola успяха да направят с тяхното забавно IOS приложение.
Решението за респонсив дизайн или мобилно приложение е изцяло Ваше, но се уверете, че покривате нуждите на клиентите си в тяхното забързано ежедневие. Ако все още не разполагате с мобилно приложение, вероятно губите голяма част от потенциалните си клиенти.