Как да продаваме правилно през социалните мрежи ?
В света на продажбите, социалните мрежи са мощен инструмент за достигане до  по-голяма аудитория , както и за извършване на продажби, чрез неангажиращи и приятелски послания към клиентите. Какво означава това за вас? Как да "продадете" чрез социалните мрежи, без да отегчите аудиторията си с натрапчиви и агресивни тактики? Отговорът  се крие в съдържанието на Вашите публикации.

По-долу в страницата ще научите повече за ефективните социално-медийни стратегии и как да увеличите продажбите си, продължавайки да бъдете интересни на Вашите клиенти.


1. Открийте правилният подход

Единствената най-ефективна стратегия, за да бъдете по-добър социален селър е да откриете правилния подход. Помислете за продажбите по старомодния начин. Ако  предлагате продукт или услуга и се интересувате от маркетинг, вероятно вече сте изградили успешен подход за извършване на продажби. Например -  няма как да продадете компютърен софтуер на хора, които не притежават компютри.

Направете проучване на Вашата целева аудитория, като помислите за следното:
  • Кои са те? (пол, възраст, произход и т.н.)
  • Къде живеят?
  • Къде работят?
  • Какво правят те за забавление?
  • От какви продукти / услуги се интересуват?
Отговаряйки на тези въпроси, ще успеете да изградите правилен подход за действие. Много от селърите правят грешка избирайки само най-популярните пазари като Facebook и Twitter. Все пак, ако имате уникална аудитория в професионалната сфера или работите на принципа на продажбите от бизнес към бизнес, по-добрия вариант за Вас ще бъде да разполагате с профил в бизнес / делови сайтове, като LinkedIn например. Изберете най-точната социална медия, според Вашата целева аудитория.


2. Резултат и ангажираност

За  да успете да изградите доверие, авторитет и достатъчно голям брой онлайн последователи, е нужно да добавяте свежо и качествено съдържание регулярно. Без значение дали споделяте съдържание от Вашият уеб сайт или от YouTube видео клипове е нужно да бъдете информативни и полезни на аудиторията си. Изграждайки се като полезен източник на информация и ресурси в очите на Вашите клиенти, те ще се ангажират все повече с Вашата дейност.

От изключително значение е да публикувате редовно висококачествено съдържание, което да е пряко свързано с Вашия бизнес, новини и читателска аудитория. Like-ването и коментирането на постовете на други потребители също има значение за Вашия бизнес.
Задавайте въпроси, оставяйте мнението си в популярни теми, така че хората да имат възможността да Ви опознаят. Тази стратегия е доста сходна с любезността при извършването на продажби лице в лице. Когато хората сметнат за Вас, че можете добре да управлявате бизнеса си и се интересувате, както от него, така и от потенциалните си клиенти, хората ще бъдат много по-склонни да купуват.


3. Покажете стойността си

Макар да не сте все още готови за продажби в социалните мрежи, стартирайте споделяйки вашите продукти или услуги. Наблегнете на ползите от тях за клиентите. Можете да направите това по редица начини - чрез графики, снимки, рекламни видео клипове и други. Това е добър начин да  споделите с потенциалните си купувачи това, което продавате, без реално да ги ангажирате с покупка.


4. Убедете клиентите да предприемат действие

Последен етап към извършването на продажба, през социалните мрежи е да успеете да убедите клиентите да осъществят контакт с Вас. Тази стъпка притиска потребителите да прескочат етапа с информацията и да пристъпят директно към действия. Свържете вашите постове и реклами към страници във Вашия уеб сайт, от където лесно да насочите клиента да осъществи контакт.

Ако сте на правилния подход в социалните продажби и публикувате свежо и привлекателно съдържание редовно, тогава на Вашия бизнес вероятно вече се гледа с доверие и авторитет, което неминуемо води и до щастливи клиенти, направили поръчката си през Вас. Както можете да се убедите, нито една от тези тактики не са пряко насочени към принуждаване за действие.

В света на социалната реализация, да бъдете на точното място с правилното послание, заема огромно значение.
seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.