За успешен маркетинг в Instagram, Pinterest и Youtube
Изображенията и видеата са незаменима част за успешния визуален маркетинг на всеки бизнес , замествайки обикновеното текстово съдържание.Клиентите се повлияват изключително позитивно на визуалното съдържание, както е видно от популярността на социалните платформи като Instagram, Pinterest и YouTube.

Правилното използване на тези платформи, може да Ви помогне да изградите активна, ангажирана и лоялна аудитория на Вашия бизнес.

1.Instagram

На фокус са феновете: изградете правилна стратегия за това, как по интересен и забавен начин да успеете да ангажирате потребителите си. Например: ако предлагате козметични продукти, какъв по-добър начин за реклама, от това да предизвикате аудиторията си да споделят свои снимки използвайки продуктите Ви. Тази стратегия ще Ви помогне да повишите видимостта на продуктите, лоялността на клиентите, както и да увеличите продажбите си.


Конкурси и награди: Друг начин да повишите активността към Вашите продукти е да организирате конкурс с награда, пряко ангажирана с Вашия профил в Instagram. Феновете биха могли да бъдат избирани за наградата,на база техните харесвания, коментари, споделяния или чрез фото предизвикателства.
Никога не подценявайте силата на таговете: Подобно на Twitter и Tumblr, не забравяйте да използвате Hashtags в Instagram за да увеличите ангажираността. Уверете се, че Вашият таг е кратък, запомнящ се и съдържа връзка към Вашия продукт, например: #givesyouwings на Red Bull се вписва в тези критерии перфектно. Тага включва дългогодишното мото на компанията, като по този начин клиента успява веднага да свърже тага с продукта.

2.Pinterest

Уверете се, че цялото съдържание е с високо качество и естетически издържано: Според Emarketer, Pinterest има близо 50 милиона потребители. Още в началната страница на сайта се появяват голям брой безупречни снимки.От храна до мода , екипът на Pinterest знае, че снимките трябва да са красиви.

Бъдете креативни изразявайки имиджа на Вашия бизнес: С възможността за създаване на различни бордове в профила си, можете да покажате различните страни на Вашата марка.

Бъдете вдъхновяващи: Pinterest дава на хората вдъхновение да готвят по-добре, да променят интериора на дома си или да са наясно с последните модни тенденции. Превръщайки профила си във вдъхновяващ за потребителите ще повишите не само лоялността към бранда Ви, но и ще увеличите клиентите си.

3.YouTube

Активно участие и ангажираност на аудитория: Участвайте активно в коментарите към клиповете си. По този начин ще покажете на потребителите, че тяхното мнение има значение за Вас, както и ще имате малък анализ на потребителското мнение, от който бихте могли да се възползвате в бъдеще.Предлагайте интересни видеа, като съвети или идеи към клиентите си.Според последните проучвания, над 100 успешни брандове публикуват около 78 клипове на месец, вместо да разчитат на един или два клипа. Актуализирайте своите канали, за да увеличите вероятността нови потребители да видят съдържанието Ви и да се абонират. Добавяйте последните новости около Вашите продукти по визуален и интересен начин на потребителите си.

seo plugin e-max.it
e-max.it: your social media marketing partner
Потребителски рейтинг: 5 / 5, 1 гласа
 
Headway.bg използва бисквитки за да предостави по-добро обслужване.
Повече информация
Разбирам
"Бисквитката" е малък текстов файл, който се съхранява на устройството, от което посещавате даден уеб сайт, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство.

Headway.bg използва "бисквитки" по различни причини, с цел създаване на по-безопасна и ефективна среда за посетителите. Бисквитките се използват основно за статистически цели и въпроси, свързани с функционалността на уеб сайта.

Уеб браузърите са настроени да приемат "бисквитки” по подразбиране. Ако желаете да промените начина на работа на Вашия браузър, в това число да получавате известие за използването на "бисквитки" или да блокирате "бисквитки", трябва да промените настройките на браузъра си.