Правилното използване на тези платформи, може да Ви помогне да изградите активна, ангажирана и лоялна аудитория на Вашия бизнес.
1.Instagram
На фокус са феновете: изградете правилна стратегия за това, как по интересен и забавен начин да успеете да ангажирате потребителите си. Например: ако предлагате козметични продукти, какъв по-добър начин за реклама, от това да предизвикате аудиторията си да споделят свои снимки използвайки продуктите Ви. Тази стратегия ще Ви помогне да повишите видимостта на продуктите, лоялността на клиентите, както и да увеличите продажбите си.
Конкурси и награди: Друг начин да повишите активността към Вашите продукти е да организирате конкурс с награда, пряко ангажирана с Вашия профил в Instagram. Феновете биха могли да бъдат избирани за наградата,на база техните харесвания, коментари, споделяния или чрез фото предизвикателства.
Никога не подценявайте силата на таговете: Подобно на Twitter и Tumblr, не забравяйте да използвате Hashtags в Instagram за да увеличите ангажираността. Уверете се, че Вашият таг е кратък, запомнящ се и съдържа връзка към Вашия продукт, например: #givesyouwings на Red Bull се вписва в тези критерии перфектно. Тага включва дългогодишното мото на компанията, като по този начин клиента успява веднага да свърже тага с продукта.
2.Pinterest
Уверете се, че цялото съдържание е с високо качество и естетически издържано: Според Emarketer, Pinterest има близо 50 милиона потребители. Още в началната страница на сайта се появяват голям брой безупречни снимки.От храна до мода , екипът на Pinterest знае, че снимките трябва да са красиви.
Бъдете креативни изразявайки имиджа на Вашия бизнес: С възможността за създаване на различни бордове в профила си, можете да покажате различните страни на Вашата марка.
Бъдете вдъхновяващи: Pinterest дава на хората вдъхновение да готвят по-добре, да променят интериора на дома си или да са наясно с последните модни тенденции. Превръщайки профила си във вдъхновяващ за потребителите ще повишите не само лоялността към бранда Ви, но и ще увеличите клиентите си.
3.YouTube
Активно участие и ангажираност на аудитория: Участвайте активно в коментарите към клиповете си. По този начин ще покажете на потребителите, че тяхното мнение има значение за Вас, както и ще имате малък анализ на потребителското мнение, от който бихте могли да се възползвате в бъдеще.Предлагайте интересни видеа, като съвети или идеи към клиентите си.Според последните проучвания, над 100 успешни брандове публикуват около 78 клипове на месец, вместо да разчитат на един или два клипа. Актуализирайте своите канали, за да увеличите вероятността нови потребители да видят съдържанието Ви и да се абонират. Добавяйте последните новости около Вашите продукти по визуален и интересен начин на потребителите си.