Дори когато една компания предлага най-добрият продукт или услуга в своя бранш, ако представянето не е достатъчно ефективно, това неминуемо води до загуба на клиенти в полза на конкуренцията.
Посетителите желаят удобен уеб сайт, в който лесно да открият нужната информация, също така достатъчно функционален за да отговори на нуждите им.
Редизайна не означава промяна на всички визуални елементи, в случаи при които конкретен елементи Ви допада - той може да остане във вида, в който е или да бъде подобрен и синхронизиран с концепцията на останалите елементи в дизайна на сайта.
Етапи на работа:
-
Анализ на уеб сайта
Цялостен анализ на уеб сайта, оценка на елементите - кои е допустимо да останат, кои да бъдат подобрени и кои променени напълно. -
Дефиниране на клиентски таргет
Клиентската таргет група дава преки насоки към концепцията на дизайна, както и неговите цели. -
Добавяне на нови функционалности
Стъпка от решаващо значение, новите функционалности могат да направят Вашият уеб сайт по-достъпен и удобен за клиентите. -
Анализ на интереса към съдържанието
Кои информационни секции са посещаеми и кои не. Анализа решава кои секции могат да бъдат премахнати и кои допълнително разширени. -
Изграждане, интеграция и тестване на новият дизайн
Създаване на нова визия и интеграцията й в уеб сайта, преглед и тест на отделните страници и модули в уеб сайта.